Als Business Organizer ligt mijn passie en kracht in het organiseren, structureren en plannen van administratieve processen en ondersteuning van het management in bedrijfsvoering. Met ruim 30 jaar werkervaring in het MKB vond ik het tijd om daar als zelfstandige mijn werk van te gaan maken. Omdat ik vaak vanuit de werkgever denk en handel is de stap richting het zelfstandig ondernemerschap niet verwonderlijk.
Het zal u niet ontgaan zijn dat door de veranderende maatschappij we min of meer andere richtingen op gestuurd worden. Meedeinen op de golven, in beweging komen en proactief reageren is orde aan de dag. Hier leren we uiteraard weer veel van en geeft ons ook de kans en mogelijkheid nieuwe uitdagingen aan te gaan. Uitdagingen die ik als kansen zie en ik heb de ambitie van deze stap een prachtig succes te maken.
Ook dat hebben we voor een groot deel zelf in de hand en ik heb de overtuiging dat ik met 2office onderscheidend ben door mijn betrokkenheid en mijn multi inzetbaarheid. Ik werk probleemoplossend, zie de knelpunten en treedt besluitvaardig op. Ik ben een integere en discrete sparringpartner, beschik over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden. Ik heb leidinggevende ervaring en weet om te gaan met mensen van verschillende niveaus. Ik werk gestructureerd, accuraat en combineer een servicegerichte instelling met een zakelijke houding. Ik communiceer helder en weet op prettige, doortastende wijze zaken gedaan te krijgen. Ik schakel snel en heb aan een half woord genoeg. Hoofd- en bijzaken weet ik te onderscheiden. Daarnaast ben ik een toegankelijk, warm persoon met een gezonde dosis relativeringsvermogen.
Met deze skills en tools kan ik een mooi eindresultaat voor mijn opdrachtgever(s) bewerkstelligen.
Kijk hier voor een overzicht van mijn projecten.
Vakgebieden: officemanagement, organisatieadvies, procesverbetering, professionalisering, communicatie en online profilering.
Verdiepen, verbinden, verbreden is het motto van 2office!