Klip & Klaar

WAARMEE KUNNEN WE U HELPEN?

Professional Business Support

Secretariële diensten

  • Het voeren van het totale secretariaat van uw organisatie
  • Voorbereiden/notuleren/uitwerken van vergaderingen
  • Organisatie en ondersteuning van bijeenkomsten, evenementen en workshops
  • Facilitair beheer: inkoop van kantoorartikelen en beheer van budgetten
  • Alle zaken rond zakelijke correspondentie, brieven en e-mailverkeer (schrijven en redigeren)
  • Het uitwerken, nalezen en corrigeren van rapporten en offertes
  • Klantcontact
  • Gastvrouw

Online profilering

  • Het beheer van content voor websites
  • Ontwerp/verzending nieuwsbrieven
  • Social Media beheer

.

Personele diensten (HRM)

  • Profielschets samenstellen
  • Werving & selectie potentiële kandidaten
  • Verwerken en digitaliseren sollicitaties
  • Opstellen arbeidsovereenkomsten & dossiervorming medewerkers
  • Begeleiden functioneringsgesprekken
  • Ziekteverzuimbegeleiding

Financiele diensten

  • Kas/bank/memoriaal/inkoop/verkoop boekingen
  • Bankbetalingen
  • Debiteurenbeheer
  • Maandelijkse rapportages
  • Voorbereiding salarisadministratie
  • Loonheffing/BTW aangitfte

Management Support

Bij management ondersteuning bieden we o.a. organisatieadvies. We combineren uw en onze kwaliteiten en vertrouwen op elkaars talenten met het doel tot een duurzamer resultaat te komen.

  • Organiseren, adviseren en ontzorgen directie/executives bij het ontwikkelen, uitvoeren en borgen van administratieve processen en beleidszaken
  • Meedenken in duurzame oplossingen & initiëren van veranderingsprocessen in de organisatie
  • Personal Assistent voor bestuurders of adviseurs. Wij bewaken uw agenda en zijn het vaste aanspreekpunt voor uw relaties. Als een soort stille kracht verrichten wij de werkzaamheden die nodig zijn. Handig als u in het buitenland bent of eens wat meer vrije tijd wilt overhouden.

Verenigings- & Stichtingswerk

Het voeren van het totale secretariaat en financiële administratie van uw vereniging of stichting. Wij bieden een gevarieerd dienstenpakket aan, afhankelijk van de wensen van de vereniging/stichting. Het dienstenpakket wordt in nauw overleg met u samengesteld. Door onze persoonlijke benadering streven wij naar maatwerk.

 

Van 2015 tot heden: secretaris/bestuurslid van de Vereniging van Eigenaren Julianalaan te Leeuwarden.

Verhuur & Bemiddeling Onroerend Goed

Heeft u tijdelijk of permanent woonruimte beschikbaar en bent u op zoek naar een geschikte huurder? 2Office verzorgt voor zowel de particuliere, als de zakelijke markt de verhuur van woonruimte. Het dienstenpakket bestaat o.a. uit:

Administratief beheer:

  • Inspecties bij oplevering woning
  • Huurovereenkomst opmaken en het voeren van correspondentie
  • Aan- of afmelden energiebedrijf, kabel, tv-aansluiting of internet
  • Indien nodig parkeervergunning regelen

Financieel beheer:

  • Incasso van de huurpenningen
  • Persoonlijk contact huurder
  • Huurverhogingen afhandelen
  • Afrekenen energie
  • Afhandelen waarborgsom

Commercieel beheer:

  • Opname van de woning
  • Zoeken en screenen nieuwe huurder
  • Adverteren in diverse media
  • Streven naar continuïteit in de verhuur
  • Beheer van het onderhoud

Heeft u interesse in onze verhuurbemiddeling of de uitbesteding van het beheer? Neem contact met ons op en laat u informeren naar de mogelijkheden.